mys kväll hemma

Klockan är sent och ännu är jag vaken, borde krypit till kojs för redan två
timmar sedan, men så tänker jag så här, Jag har ju trotts allt sovmorgon.
Som det kan bli, som vanligt lyckas jag missa julkalenderna när den går
på svt1 på kvällen, vilket blir att kolla in den på Play. Precis när jag kollat
klart på den så slog det mig att jag inte har kollat på alla sändningarna
från Stockholms Horse Show som var i förre helgen som ligger upp på
Playen.
 
Det var väldrig segt på jobbet idag, spänningshuvudvärk så det stänkte
om det, arbetspasset gick bra trotts det. Lite pluggande blev det av
direkt efter hemkompsten. Lika bra att starta med det om tentan
är om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0