Ny kurs startad.

Då var den nya kursen startad, kommunikation och relationer inom omvårdnad.
Kan inget annat säga att det är en intressant ämne, lite grupparbeten och mycket
individuella studier över julen så detta kommer bli kul.
    På torsdag blir det HLR på skolan, ska finslipa mina kunskaper där och må hända
så kommer det mycket nytt som ej ha tagits upp gymnasiet när jag gjorde det senast.
Passade även på att fråga HLR instruktören på jobbet om hur det ser ut idag och lite
har det ändrats tydligen.
 
Förutom den nya kursen så ligger jag i hårdpluggande tills fredagens omtenta,
nu ska jag allt sätta den så att det sprakar så att läraren inte har något att säga till om.
En lärare som rättar lite mysko och det räcker inte att man skriver med egna ord och visar
att jag förstår det hela utan jag ska skriva det i hennes ord och det känns absolut inte
korrekt. Inte mycket att göra åt så lika bra att pränta in dem helt enkelt.
 
I morgon är det ingen körning till Varberg utan en dage med så mycket annat istället.
Tänkte att dra igång tidigt och köra till Norpan under morgonen, vidare sedan till
gymmet, fyren, handla, lämna lite anteckningar till en vän innan det blir hem och fortsätta
att plugga. Mycket att pyssla med som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0