Seg dag

Har nu jobbat tre enkelnätter lite var stann under två månader, måste
nog allt säga att jag får allt testa att jobba två nätter efter varande. Trött är jag
nu och otroligt seg efte denna köriga natt.
Jaja, min plan var idag att jag skulle stiga upp lite tidigare efter sömnen när jag
kom hem. Tydligen var jag så trött att jag hörde inte veckla klockan och det hann
bli mörkt ute.
 
Planen i stallet var idag att jag skulle sitta upp och skritta på Norpan, eftersom jag
sov för länge så hann det mörkna och då blir inte ridningen lämplig då paddocken
ej är belyst. Det kommer fler dagar som sagt. Nu blir dte att koppla och läsa en
skönlitteatur bok och ladda inför morgondagens arbetspass som startar vid 7 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0