God lunch

Sitter här på min säng och sammanfattar lite olika kapitel som jag
läsa om i boken "omvårdnadens grunder - hälsa och ohälsa". Inte det
roligaste men det är mitt sätt att få in informationen på bästa sätt. Så lika
bra köra vidare på det. Gör även försök med att få tag i en person som
kan vara omöjlig ibland. Bara att försöka under dagens gång.

Vill så gärna vara ute i solens sken men bäst att försöka fixa ihop kapitelena
så att jag kan skriva ut och kunna sitta utomhus längre fram och bara läsa i dem.
Blir även arbete ikväll så ja ni läser nog ingenting mer ifrån mig idag.

Någon som vill göra gästinlägg eller vill att jag ska skriva om något annat kan ju
komma med förslag. Det är alltid välkommet.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0