intressant

Sitter så här dagen efter och läser i skolböckerna, kanske borde jag vara
bakis hela tiden för vad effektig jag är i mitt noterande av det allra viktigaste
i böckerna.
Nja nog ingen idé och dricka bara för att kunna plugga väl det är ju då man
klassas som alkis så det är ingen idé alls.

Jaja, bra går det allt. Hade riktigt roligt igår, blev några buggturer mellan allt.
Mötte även på Marie som kom till festen med några goa grabbar så vi var ett
stort gäng som hade kul. Vad som egentligen är roligast är att ser hur alla
andra ter sig när de har druckit några glas. Alltid lika roligt varje gång och
man blir ju så förvånad över vad lite alkohol gör med en själv.

Nog om de, ska ut på en promenad snart, få in frisk luft och röra mig lite.
För övrigt måste man vänta in Bx, hon får hämta sin bil om jag över huvud
taget ska kunna ta mig till stallet senare idag (mot kvällen till).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0