pyssel och plugg

Då har den första gardinen kommit upp och det var visst den längsta av dem
alla. Jaja, en har kommit upp efter att julgardinerna åkte ner.
Det är självstudier idag så passar då på att vara hemma och dona och ha mig.

Arbetar även på det hälsovetenskapliga uppgiften som vi har, har alla referenserna
men det svåra är att få in det i en uppsats liknande text vilket är att man verkligen
måste tänka och ha sig. Men har kommit en bit och ska sitta ner med min arbetspartner
i morgon och fixa ihop allt till det bästa så att båda är nöjda över det med.

Ska även kolla på en förläsning som hela klassen ska spana in på internet.

Kommer mer uppdatering allt efter som jag kan under dagen.
Sitter med mitt mobila då jag ännu inte har bredbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0