sleten efter denna lugna dag :P

Sovigr underbart gott i natt. Vaknade till en gång och tämde blåsan innan
man kröp ner under täcket på nytt och sov till halv tio tiden.
Frukosten bestod av havregrynsgröt då jag ej har handlat hem yoghurt.

Stort sätt hela dagen har man smenderat i stallet. Tvättat ett stalltäcke,
mockat och fixat iordning åt lill grabben. Kopplat av och gjort mer där till,
plockat fram tre olika skor som Bx kunde slå på grabben vilket hon gjorde
under tiden man var med Lollo ner i Ridhuset då hon skulle rida Elmer.

Bar sedan iväg till stllet och bytte ut den stora älgen till lilla Sparven som har
lite humör. Lollo satt upp och arbetade honom, mot slutet satt jag själv upp
och kännde på honom. Han små headbangs är inte alltid så roliga men
lite roligt är det ibland. Bus ponken.

Nu är man åter hemma, en tvättmaskin är igång, maten på värming
och nu ska jag in i duschen och hoppas på att jag piggnar till lite så att jag
får gjort det ajg behöver inför i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0