Snö, lika bra att våren kommer istället

Då kom snön denna vintern med eller snarare Vår/höst vintern.
Kusarna fick komma in tidigare vilket de verkligen gillade, skulle ta
in Elmer och Sparven först men när jag öppnade så gick Fnigg ut
så jag tyckte det var lika bra att gåt till stallet med dem alla tre.
Elmer och Sparven var i grimma och Fnigg gick lös, han följde fint med
till stallet stannade och väntade med de andra medan jag öppnade
stalldörren. Tina tog in Sparven jag höll i Elmer och guidade Fnigg dit han
skulle, in kom vi alla fyra utan några incidenter eller liknande. Brukar alltid
ta dem alla i grimman men vad gör man när en lyckas ta sig ut?

Nu är man hemma och ska skriva ihop lite bra fakta, blir även att rota
fram gamla anteckningar från gymnasiet. Tur att man sparar alla de papprena.
Fick skotta när jag kom hem och fotade lite, ska fixa iordning bilderna mellan
allt pluggande så ni får en bild bomb av snö snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0