Svårt beslut

Under en tid nu har jag gått runt och funderat på hur jag ska göra med Sparven
och mycket annat, ett tag var jag inne på att köpa honom men efter mycket
funderingar och tänkande fram och tillbaka för mig själv så har ju nu äntligen
kommit fram till ett beslut. Ett beslut som kommer vara bra för både mig och lillgrabben.

Fick under gårdagen ett prisförslag som jag kan köpa honom för men vad är det för
mening att ha en häst när man ändå snart kommer in på högskolan? och då inte
ha råd att ha den kvar. Så med mycket om och men så har jag gjort mitt beslut.
Ska nu meddela beslutet till Lollo innan jag tar upp det här på bloggen till er läsare.

Mycket har att göra med pengar, för mig att hitta mig själv m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0