Gårdagen

Har knappt varit hemma igår med, fast har ej jobbade igår men en hel del annat
blev allt. Började med gymmet igår morse med goa Marie, fortsatte med lunch
som bestod av avokado sallad vid Kungbacka ån. Mycket snack och en trevlig stund
med avkoppling.
 
Blev även att vi spanade in det nya stället Tullen 8:2 som ligger vid Kungsbackas
torg, testade en banan och choklad kaka som var riktigt god. Goa vänner var där med så
trevligare kunde man allt inte ha det.
 
På något plan kom vi till att dra iväg och bada, de andra for i väg för att fixa sina saker
och jag drog hem och hämtade mina. sedan bar det till skärsjön där efter mycket om
och men så gjorde jag årets första dopp, kallt var det si for rakt upp igen.
Brukar ej vara badkruka men i år verkar jag allt vara det.
Doppen blev gjort för i år, återstår och se hur det blev med resten av dagarna detta året.
 
Var även ute på en rätt så komisk promenad med Lane innan, mitt under promenaden
så stannade han och började skrapa med fram hoven och rätt som det var gick han ner i diket.
Lyckades även få mig ett litet tjuvnyp på armen, men sånt får man räkna med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0