mycket gjort på en dag

fick en hel det gjort igår som var planerat. Levererade ett stort paket till
Marie som jag köpte åt henne i Ullared, en sväng till optikern där jag nu
fått konstanterat att jag har brytningsfel på vänster öga. Fick nu en troligen
bättre styrka för linser så att jag kan använda de, vilket jag vill kunna göra.
 
Köpte tröjan på Gina som jag har gått och kollat på för ca en vecka sedan,
nu ligger den i byrålådan i väntan på användning. En sväng om i horred blev
det även för att hämta ut ett paket åt pappa.
 
Innan man åkte in till Liserberg för att möta lilsyrran tog man sig en snabb
sväng om till stallet och kollade till Lane och Nifty, kollade till dem efter
helgens bravader de har varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0