Buissnies all done

Var riktigt gott att sova ut idag, vilket satt kanon. runt elva tiden
körde man till Kungsbacka för ett bank ärende som gick snabbt och
enkelt, speciellt så att man vet att sin löning kommer in på kontot
under juli månad.
 
Blev en sväng om optikern för att boka in en tid för att ändra styrkan
på linserna som jag inte har kunnat använda då styrkan på dem är för
svag, vilket leder till att jag måste koncentrera mina ögon så mycket
att jag får huvudvärk, absolut inte värt det.
 
Kollade runt lite i butikerna på Kungsmässan och såg en underbart
läcker top som jag bara vill ha inne på gina Tricot men ville inte
köpa den direkt heller. Väntar hellre efter att jag har varit i Ullared och
spanat in deras kläddes plagg, vilket man har bokat upp med lillsyrran i
slutet av veckan. Kom ifatt 7:e säsongen av Grey's Anatomy på Rocks
så nu är det maraton åter igen.
 
Kyl skåpet blev även på fyllt med en massa nödvändiga varor som
krävs under veckan.
 
Sitter nu bänkad i soffan med Stickning varierat med broderi och kollar på
Grey's Anatomy fram tills 20 då det blir Lotta på Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0