gammla tävlings resultat

Kollade nyligen runt litet på nätet när jag sökte på mitt egna namn och
fann då ett resultat från Bohuscupen Final som gick GFRK inom häst dressyr.

Det roliga är att jag mindes inte allt att jag hamnade på 7:e plats bland
lektionsryttare med Charmör den gången i LC:1 med 65,185%.
Tider det och detta var när jag var 16 år gammal. Så ett bra tag sedan, men
det var den bästa ritten jag gjorde med Charmör på de tävlingar vi gjorde tillsammans.

1 Maj 2006 var jag iväg och tävlade Trojkans Symfonie Bohuscupen ponny hoppning.
Den tävlingen minns jag så väl. Det var det första hopptävlingen med Symfonie
redan på framridninge åkte jag då hela sadeln snurrade runt. Väl inne på banan så
gick det alltid bra för förstya hindret men kom bara till 3:e hindret dä'r vi vägrade
ut oss i både förklassen och lagklassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0