Små pyssel

La märke till att de har ändrat om loyauten (hur det nu stavas) på blogg.se, framsteg
med lite nytt koch nu ska man bara få in vanan på det, känner jag själv rätt tar det bara fyra
dagar innan det sitter.
 
Kycklig är lagad och klar, om ca 30 minuter bör jag äta, fixa matlådan. Blir ett kvällsarbete
under dagen och jag som hade tänkt så länge att jag ska jobba i morgon bitti men när man
spanar i almenacken så står det att man är ledig, vilket gör att man måste kolla schema pappret
som kom hemskickat och där står det också att man är ledig, Då blir det en skön sovmorgon
i morgon och en regäl avkoppling inför midsommar helgen som blir full med arbete.
 
Då blir det stallet under morgondagen och bara njuta av hästarnas närvaro.
Ressac, Halvblod 5 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0