Åter hemma

Då var man åter hemma igån från Halmstad, Blev en liten avstickare
från motorvägen på grund av en olycka i höjd med Falkenberg.
så tog ca 20 minuter längre tid. Men hemma är jag och blev ett oväntat
ombyte till joggingkläderna och ut drog jag på den korta rundan.

Orkade jogga hela rundan vilket jag aldrig har gjort innan, inga problem
alls, inte trött i benen efter en stund utan det var så underbart skönt.
Nu blir det att duscha av mig svetten, fixa lite lättare kvällsmaten och
koppla av framför tv ikväll.

I morgon blir det veterinären med Zingo och ta bort dränaget och arbete
mellan 16-22. Ska även se om chefen är där så att jag kan be om referenser,
fick ett mail idag från en som har hand om akuten på Mölndal där jag har blivit
erbjuden en sommar vikarie tjänst som uska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0