Fredag kväll

Sitter nu här hemma och tänker tillbaka på dagen som nu nästan bara
har flugit förbi, tenta, middag joggingtur med mera.

Upp forman vid halv sju tiden för att göra sig iordning och äta frukost i
lugn och ro. Runt halv åtta blev det att okupera bilen och köra till Kungsbacka
för att möta klasskamrater och åka tåg till varberg.
Liten skön promenad blev det till Folkets hus i Varberg där tentan skulle
skrivas. 9 tiden startade tentan och ut gick jag vid halv ett tiden efter att ha
besvarat 17 frågor så gott jag har kunnat.

Med två trevliga kamrater vandrade man runt på stan en stund, hämtade ut ett
arbete som jag skrivit ihop med en klasskamrat som ska uppdateras vilket vi
ska sitta ner och göra under nästa vecka.

In på Black Pearl steg man med många utan de som går i klassen, trevliga samtal
och underbart umgänge med god mat entrade man sedan ut för att dra hemmåt.

Nu blir det Gray´s Anatomy tittande av 5 säsongen som jag har på box.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0