Ny månad, nya tag

God morgon.

Ny månad och nya händelser, Har nu ingen häst att betala, vilket gör
att jag kan koncentreta mina pengar på mig själv ut ifrån den studie
ekonomi jag kommer ha nu under 3 år. Har nu verkligen fått känna på
hur det är att ha häst ekonomisk och det är inte billigt. Visserligen 
beror det ofta på vad man handlar med mera, men billigt är det inte. 

Har sovmorgon till 13.15 men nu sitter man ändå här och läser i genom
och memorerat allt man lärde dig från gymnasiet in till dagens praktiska
lektion med olika provtagningar. 

På hemvägen sedan blir det stallet och rensa en box samt skura den.
Hem ohc packa iordning det som behövs i helgen. Ska upp till min mamma
på Tjörn efter seminariet i morgon. Blir att besöka Valsäng och lite 
ridning där med, lät det som när jag talade med min gamla ridlärare.

 

Nu är det inte långt kvar innan man kan börja se gräsets naturlia färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0