Trännat och pluggat

Det är då inte lätt att ha en katt vid namn Zingo inomhus i 24 h.
Han har vält min orkidé så att den är döende, har plantera om den
man han har misshandlat den väl efter att ha fört ner den på golvet
2 gånger. Nästan förstör mina papper som jag behöver för pluggandet,
Krafsar ur all sanden ut kattlådan när den knappt är använd.

Behöver nog helt enkelt inte skriva upp mer saker och det värsta är ju att
han håller på och fäller nu med.

Ska nog inte klaga för mycket för övrigt så är han mycket god och härlig
katt och framför allt en bra profil modell med framför kameran.

Bilen blev tvättad och jag passade på att ta en joggingtur med. 
Under tidne jag var ute och sprang så tänkte jag i genom allt som behövs
komma ihåg tills fredag och snacka om vad mycket jag minns samt hur långt
jag hade sprungit innan jag upptäckte det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0