Dödlig tarantella...... dröm

Hade en mystiskt åter kommande dröm om en tarantella. fråga mig inte varför man
misstänker att det har att göra med att jag ska minnas något från det som jag pluggade
in i går kväll men som inte satte sig ordentligt. Mina drömmar kan då verkligen vara
orealistiska men så verkliga.
Det blir nu verkligen att fokusera på de olika antikropparna som vi har i kroppen,
vilka de är och vad de gör för misstänker att jag kommer åka på den frågan i morgon
så lika bra att vara förberedd.

För övrigt så vill Zingo hjälpa till i mitt pluggande genom att ligga på min skrivblock
med anteckningar från föreläsningarna. Undra om jag vinner den matchen till slut.

Det roliga var att tarantella van en stor dödlig spindel som men som var där mera för
att hjälpa mig på traven med något. Återstår och se om det kan vara något för mig eller
om det bara var tillfälligt.

Kommentarer
Postat av: ami

Tack så mycket kära du! och du har inte mer än rätt i det du säger :) Man ska tro på sig själv, man ska göra det för det är rätt för sig själv! Hur går det för dig då ? Stora Kramar!

2012-05-30 @ 11:21:35
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: ami

Hejja dig! du kommer fixa det, jag tror på dig så du får tro på dig själv också :)

2012-05-30 @ 17:47:38
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0