Puhhh, inte lite varmt.

Har pluggat om vart annat under dagen, värmen gör att jag inte kan sitta
med det timmar i sträck utan det får bli lite då och då.
Misstänker att jag får byta tännings låset på bilen för att jag ska få igång
den, tydligten ska det inte vara så svårt men ska ju i så fall komma fatt i
en ny vilket blir problem om man inte tar sig någonstans förutom på moppe.

Bilen är om inte annat nystädan nu, blir bara att invänta grannen som ska
hjälpa mig att lista ut om det är byte av del eller det kanske är något annats
som vajsar. Återstår att se.

Nu blir det lite bild redigering smt en omelätt ska fixas så att man har något i kistan.
Annars kan saker och ting te sig helt galet i min närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0