Running time, clean time and writing time

Var ute och joggade gick innan idag, tog en näst längsta runden
idag som blev totalt 4.61 km på tiden 35:17
Totalt brände jag 332 cal. under den turen.

För övrigt så fick man flipp och lyckades få fram skrivbordet inne på
mitt sovrum, en massa papper kom in de olika pärmarna och till slut
kunde jag slå mig ner där och plugga lite av de som jag kan göra utan
datorn. Hela 3 timmar fastnade man där.

nu blir det att spana runt lite på nätet på eventuella tävlingar som man
kan åka runt och fota på mellan allt plugg på helgerna och dagarna.
Lutar mot att dra till KRK på onsdag och fota hoppningen de har om
jag inte kommer från Varberg altt för sent.

Nu blir som sagt att renskriva svaren jag gjorde innan idag och mysa me
en film.


Bilden fotades den 12 Juni under Div III som gick på KRK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0