Sommarlov... igen

Då har man sommarlov igen, det var ett bra tag sedan man hade det,
3 år sedan hade man det senast när man gick på gymnasiet och nu
har man det åter igen och inte minst ända fram tills den 3 september.

Fast det kommer att bli plugg under sommaren med, för ska göra om prov
på en del som jag hade muntligt idag. Snoppet är det allt när man missar
en mutlig del med ett 0.5p Verkligen surt, men inte hänger jag läpp
för det, klarade om inte annat farmakologin med nöd och näppe men jag
är sådan som behöver tid att få in något och förstå innan det verkligen
sitter så det var skönt att man klarade den. samla nya krafter och nyttig
information och erfarenheter under sommaren så kommer det omprovet
att gå kanon.

Har även varit en sväng i göteborg och firat min kusin som tog studenten
idag. Fick även se hans projektarbete som var en 3D film över skolan som
han gick bra, ack vad den var bra.

Hur kan man inte sluta dagen med en stund i stallet, blev en promenad
med Teo ihop med Bx och Nifty. Ett helt underbart avslut. I morgon blir
det att ha högtalaren på hög volym och städa, städa och städa.

så jag önskar er alla en bra kväll för nu blir det avkoppling för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0