Trött hjärna.

Nu är min hjärna helt slut, för över låta morgondagens tenta ska ske
på ett bra sätt med rätt frågor. För mer kan jag inte göra idag, så fall
somnar jag nu direkt. Inte lycket om man snart ska till Marie och ha det
trevligt med henne.

Sakta börjar även fjärilarna kryppa fram inför måndagens allara första
arbetspass på akuten i Mölndal. Tiden bara flyger förbi och vart tar den då
egentligen vägen?

17.50 och jag borde nu sätta igång och fixa ner morgondagens kläder i
en påse, måste även tänka ut ett bra dress inför morgondagen då man
även ska till Göteborg och fira min kusin som tar studenten. Ja nu annar
hur min morgondag kommer att vara, men det bästa kommer ju ändå
vara att man ska ta sen en promenix med teo i morgon med. Iallafall
något att se fram emot.

Nu får Klara lyfta sig från soffan och ta tag i det hon ska göra innan
det är dags att köra till Marie.

Ni får ha det gött, så hörs vi i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0