wonderful feeling

Dagen har bara flygit förbi, har fått gjort en del om inte annat. 
Skrev idag färdigt manuset som jag ska använda under morgondagen
och nu blir det att öva lite på det med. Svaren på mikrobiologi frågorna
är på började och ska nu bara fixa resten. Det tar allt "lite" tid ska nog
snarare säga "Mycket" tid. Sånt ät livet när man studerar.

Var iväg till Fjärås en stund och pluggade med Hansson, vilket idag blev
fokusen på cirkulation och respiration. Känns så himla mycket på varje del
men när man sitter där med övningsfrågorna från gamla tentamen så
är det egentligen inte så värst mycket, det gäller nu bara att få in de
delar jag absolut känner att jag inte kan ännu.

Om inte annars så är jag sjukt nöjd över mig själv, skrev ett inlägg
för inte så länge sedan där det stod att jag hade ett mål med min joggning,
vilket var att klara av att jogga gela rundan som är 4.8 km utan att
varken gå eller stanna för att jag inte orkar, vilket jag skulle klara i augusti
detta året. Men idag klarade jag stannade visserligen bara en gång men det
var för att strecha vadmuskelatur och låren. Hade en underbart skön känsla
hela vägen, samt hittade ett lugnt och fint tempo som jag höll hela rundan, 
jag inser att muskelstyrkan fattas för att orka håla ett högre tempo hela rundan.
Men det kommer inom sin tid. Är sjukt nöjd över mig själv just nu.
Vilket jag lever på för denna kvällen som fortsätter med plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0