Jobbiga saker har hänt

Det har varit en stor anledning till att jag inte har skrivit något här på ett
tag, har under förra veckan varit iväg på en massa bank ärenden och även
fått göra en polis anmälan. Det är allt för stort och kompliserat och håller
det för mig och mina allra närmsta.
 
Har även lämnat datorn till en kille som håller på och går igenom den
efter att jag har haft problem med den sedan tidigare, för hoppningsvis
blir den klar så att jag kan hämta hem den under morgondagen.
 
Praktiken är över och roligt har det varit, mycket lärorikt. Nu är det skolbänken
som gäller igen och start på en ny kurs gjordes under gårdagen.
På lördag är det omtenta som ska skrivas innan det är arbete under söndagen.
 
Vi hörs igen när jag har min dator hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0