Läsning, avkoppling och skrivande

En ledig dag efter 6 dagars praktik. Den njuter jag av som bara den mellan
skolarbetet som är igång. Hittade igår äntligen den sista vetenskapliga artikeln
som kan användas till faktabladet som jag och gruppen skriver på, det tog som
sagt tid igår innan jag hittade den.
 
Nu ska jag bara läsa igenom den lite mer och markera de som är mest användbart
i själva skrivandet. Vid 15 ska jag avra på sjukhuset och möte upp de tre andra i
gruppen för att fortsätta skriva på faktabladet som ska vara klar och inskickad på
onsdag i nästa vecka.
 
Men nu blir det läsning, ska även laga till lasagne innan bilen får komma
ut från garaget runt halv tre tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0