Nu är huvudet allt mör

Oj vad däst jag blev nu efter allt tänkande, formulerande och tänka på hur jag ska skriva
med referenser med mera. Helt slut i huvudet efter cirka si så där 8 timmars skrivande
på faktabladet som jag gör med gruppen. Har sänt den vidare till de så att de får fortsätta
liter mer. Självklart gör jag inte allt själv.
 
Nu blir det en lugn lördags kväll, inväntar att Shrek 2 ska starta igång på kanal 5 vid
18.15 tiden. Blir en bra lördags kväll med mig själv faktiskt. Ska bli skönt och njuta
ska jag göra efter flera dagars farande och pysslandes kors och tvärs.
 
Var hemma hos Marie i går kväll och kollade på Madagaskar 3 ihop med hennes
pojkvän och hans kompis, blev lite Guitar Hero innan man körde hem för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0