Sista November.

Lite roligt är det allt. efter att ha varit inne två nattpass på jobbet så för jag ett samtal via
telefon en dag, där de frågar om jag kan gå in en natt. Är man väl på jobbet får jag en muntlig
fråga om jag kan gå in en natt. Roligt är det allt.
 
Tydligen behövs men mer en natt än dag nu för tiden. Men i helgen satte jag stopp för detta
man måste pyssla om sina släktingar med och det är vad jag ska göra i helgen.
I morgon kör jag som sagt ner till Halmstad till min mormor, lillsyrran kommer ner också.
Då blir det ha trevligt tillsammans med våran mormor. Själv sover jag över, vi ska även kolla
till gravarna och gör dem fina inför advent på söndag. Natten till måndagen sover jag hos
min mostor i centrala Halmstad för att kunna gå på föreläsningensom är på högskolan i
Halmstad under måndagen.
 
Nu blir det att invänta tvättmaskinen innan man drar till Kungsbacka och handlar lite
innan det blir dags för kvällsarbete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0