Nytt kapitel snart?

Det finns ett kapitel i mitt liv som jag bara väntar på att få slå upp, ett kapitel
som nog många inte skulle förstå sig på eller våga tro på. Just denna
delen farschinerar mig så mycket, med mitt tänkande, vad jag har varit med om
under den gångna tiden i min uppväxt. Det har varit många gånger som det har
stöttat mig och lyckats pusha mig till att gå frammåt med det som har varit svårt
för mig i perioder.
 
Nu undrar ni garanterat vad det är jag snackar om och varför just detta, det ska
ni få reda på den dagen det kapilet har öppnat sig för mig i mitt liv. Är så otroligt
nyfiken på hur nära jag är dörren in till det kapitlet.

Kommentarer
Postat av: Christina

Du e allt en tuffing som håller oss på sträckbänken.... Nyfiken :)

Svar: Någon måste ju göra det ibland. :P
Klara

2012-10-01 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0