Städning på G

Min stora tanke och förslag till mig själv när jag kom hem var att ta
en härligt promenad med kameran och föta hösten alla olika härliga färger.
Givetvis så blev detta skoppat, hade precis slagit mig ner vid matbordet
med en tallrik mat så öppnar sig himmelen utanför och sedan har det
regnat sen dess.
 
Blev istället  att man började städa sovrummet så smått, när papprena skulle
in i pärmarna kom jämret över var den dära hålslagaren var någonstans.
Tyckte att jag letade över allt så gjorde provisoriska saker i pärmarna, självklart
när pärmare åter igen kom på sin plats så upptäckte jag hålslagaren.
 
Lite avkoppling nu innan fortsatt städande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0