Underbar middag

Middagen var helt underbar i går hos min fina vän Marie, blev sprödbakade
rödspätta med fyllning. Mummsa var det allt, fint med lite film tittande där
efter. Har nu sett Komisarie Späck, rolig film som jag dessvärre enbart
kommer att se en gång då jag misstänker att den inte är lika rolig nästa
gång.
 
För övrigt har jag allt suttit och pluggat en stund, lyckats skriva klart frågorna
på en av övningstentorna på de delar som har varit genom gångar på.
Har två föreläsningar kvar innan tentan på fredag.
 
Tränat har jag allt lyckats göra, drog med mig Marie och en skön bastu time efter
allt satte pricken på i:et. Varför då inte dra på en lunch tillsammans, vilket det blev
med.
 
Nog om dagen, tänka dra igång gårdagens X-faktor på webben, missade den
bland allt film tittande och tjöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0