Lyckade ting

Lyckades tråkla mig igenom boken "båten i parken", det var intressant på sitt sätt men
just läsning var ju för att jag ska kunna vara med under diskutionen under morgondagens
seminarie. Den är utläst och har lyckats få ihop lite menigar ihop med det som ska diskuteras.
 
Fick mig en lite idé i huvudet om att byta plats på köksbordet och köksoffan, sagt och gjort
så blev det allt av. Elementet fick sig en lite putsning samt bordet blev rensat. Aldrig fel
när man lyckats möblera om och blir dessutom nöjd med det.
 
Efter nu en stunds avkoppling blir det åter att slå sig ner vid studieböckerna och forstätta
läsningen om psykologiska teoretiker. Har ca 16 sidor kvar på teoretikern Piage innan jag
avslutar det sista kapitlet om Stern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0