Övningskör igen

Sitter nu här och kopplar av, varit en hel del pluggande under dagen fram tills
att biltransporten hakades på dragkroken. Med nästen ett tons last drog man
iväg med skrotbilen och dess dyligt till Kållered.
Kan säga att jag har lyckats med säkerhets kontrollen på både bil och släp
var gång pappa har varit på mig att gå över det. vid detta tillfället la jag märke
till att ena regskyltts belysningen behövdes bytas på min bil.
 
Blev en sväng om till Biltema i Göteborg föra tt köpa nytt avgassystem till bilen,
tyvär fanns det ej inne så fick allt beställa. Får säkert hämta den om två veckor.
På vägen hem handlade vi lite innan matlagningen här hemma.
 
en lyckad dag med övningskörning av tungt släp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0