Planering

Gäsmatttan har fått sig en sista omgång inför vinterns vila, så nu är det klippt.
Har även tänkt ett tag nu att ändra om ute på tomten, passade då på och
snackla med grannan och bolla mina idér med honom. Och sagt och gjort har
jag slått fast vid en del som ska ändras.
 
Nu blir det bara att se till hur jag kan få tag på de delar jag behöver till ett så
billigt sätt som möjligt. Vilket jag kommer att lyckas med. Tajma ihop det med
skolan, jobb med mera. Har nu sakta börjat pilla på en skiss över hur det kommer
att se ut och hur det ser ut nu.
 
Ni kommer få se skisserna när de är klara.

Kommentarer
Postat av: Christina

Blir ju nyfiken på vad du ska hitta på :)

Svar: Det ska du allt få höra när vi ses nästa gång :)
Klara

2012-09-09 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0