beautyful sunshine!

Underbart att solen är framm igen efter gårdagens regnande. Nåja, blir en kort dag i skolan
med praktisk lektion så får absolut inte glömma sjukhuskläderna och portfolion.
Blir att träna på blodtranfusion, BAS-test och sätta kateter. Kanske inte det allra vanligast
att skriva om på en blogg men så är det idag iallafall.
 
För övrigt ska jag ta mig en sväng inom Tom's Ranch på hemvägen. Se om det finns lite
folk där att snacka med. Behöver komma ut i häst miljön en stund igen känner jag.
Dessvärre dröjer det en månad till innan jag får se Norpan, vilket är tråkigt. Vet iallafall att
hon har det bra och blir ompysslad, hon har ju dessutom nu fyllt 4 år lill stroppan.
 
Nej nu blir det lite att läsa och kolla lite livesändningar från GBG Horse Show på SVT play
innan skolan. Hörs åter ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0