Inställd på arbete = legat på soffan.

skulle som sagt stiga upp vid 05.30 för att åter dra till ett arbetspass på jobbet,
dock skrotades det rejält i natt så det var rena spyattacker istället. Så när klockan väl
ringde efter någr timmars sova och vakna så blev samtalet till jobbet avklarat. 
 
Hatar att bli sjuk speciellt när jag ska till mitt jobb som jag verkligen älskar. får se det
så här, har verkligen fått vila helas dagen. För att lyckas fördriva tiden så blev det att kolla
på 4 olika julfilmer:
 
 - Christmas in wonderland
 - November Christmas
 - All I Want for Christmas
 - A Dennis the Meance Christmas
 
Kan verkligen varm rekommendera de tre översta filmerna. Och sen sist nämda ska jag nu
starta upp med. Så blir åter igen att lägga sig rak lång i soffan då orken att sitta upp är noll för 
stunden. Lyckats behålla blåbärssoppan och colan idag vilket är skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0