Mysig julafton

Då är julhelgen näst in till helt över för detta året. Hade en mycket trevlig julafton 
med mamma, syster och hennes sambo ihop med hans familj. Gog mat och 
trevlig stämning kunde inte göra det mysigare trotts att regnet och blåsten gjorde 
sig delaktik på utsidan. Kalle Anka blev ihop med glögg, lussekatter och pepparkakor.

Maten var en god sammankomst av lite knytkalas akting ting, mor hade fixat ris-ala-manta
och julkorv samt äggostkaka. syrran och hennes sambo stod gör köttbullar och korv,
bröd, ägg och lite till och den andra familjen med julskinga och mer där till. 
 
Inte trodde jag att jag skulle få så många julklappar som hela 6 julklappar från mamma
och syrran, fast de kommer ju allt till väl nytta alla te burkarna. Så nu slipper jag ha en 
massa tepåsar med löste ståendes lite var stans och kan samla ihop dem i burkarna
bredvid varandra. Fick även en duschtvål med doft av hallon och svartvinbär samt en marspinan
gris avv avnjuta. Trotts detta så inväntas fler julklappar har jag hört, pappas julklapp får jag 
den 1 Januari samt en en till julklappa av mamma nästa gång vi ses. 
 
Hoppas ni hade en trevlig julafton och njöt av gemenskapen från era kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0