Powerwalk

Vad går inte mer upp än att ta en härligt powerwalk promenad med sin allra bästa vän?
För det är något som jag värdersätter stort, kunna diskutera om allt möjligt och få 
reflektera öven massa saker samtidigt som man kan bolla olika värderingar och tankar
med varandra. 
 
Marie och jag har känt varandra sedan den dagen vi började i skolan, ja ni förstår att 
det är över 10 år sedan, vi har haft våra duster men ack vad vi ha trevligt igen utan problem. 
 
En härligt promenad med sällskap är något som jag tycker är betydligt roligare än att 
vandra ut ensam med bara musik i öronen, inte lika roligt. Så med ett bra sällskap kan 
jag gå i evigheter utan problem. Mycket har det att göra med att jag har väldigt mycket 
egentid, ingen annan att brås på i min omgivning hemma i huset än med Zingo. 
Ingen att kunna som man diskuterar hela tiden med eller gör en massa saker så att jag 
bara känner att jag måste ha egentid, vilket gör att jag söker med till sällskap för att ha
bra och ro givande stunder som är svårt att skapa för sig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0