Träning för 2014

2014 börjar snart närma sig och 2013 gå mot sitt slut. 
Detta året har varit kanon dåligt med träningar för min egen del, vilket ska ändras på.
Ihop med två andra tjejer så har vi sagt nu att någon aktivitet ska göras varje dag
vilket kan vara:

- Simning
- Minst 1 mil Cykling
- Minst 1 h Powerwalk
- Minst 20 min Jogging
- Gym
- Inbokad träningspass

Skulle inte något av dessa uppfyllas på dagen så blir det detta som ska göras istället:

- 30 situps (lägga på 10 st allt efter som)
- 10 armhävningar (lägga på 5 st allt eftersom)
- 30 sek planka (ju mer man orkar dessto längre står man)
 
Det som är med detta är just att jag måste meddela min två vänner vad jag har gjort under
dagen, för att göra ett mer konstaterande att jag verkligen har gjort det för mig själv. Får ej 
ljuga att man inte har gjort det. 
 
Hur har nu tänkt inför något sådant här? lockande att delta i eller starta själv med några vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0