Tenta ångesten har startat

Är nog allt lika bra att jag försvinner in i min tenta ångets nu. Dagens seminarie
gjorde det hela inte lättare. Hatar att förklara ren ut sagt exakt vad olika saker
gör eller visar öppet och som i en tenta form. Bättre med skriftlig eller att ha
en större diskussion om det än att bli bedömd efter det man kan säga på plats.
 
Samtidigt är jag glad att jag kan lite del av varje sjukdom men det räcker inte
i längden. läkemedelsvekanismenerna blandar jag ihop med varandra vilket
slutar med en stor härlig röra i mitt huvud.
 
Nu försvinner jag bort i läsandet och skrivandet under veckan med avbrott
i både stallet och gym samt diskussioner med klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0