Hundvakt

Oj, nu är man allt seg. Varit i skolan på gruppmöte och diskuterat två fall
som ska vara fixade tills tisdag. Många intressante diskussioner blev det
allt. Direkt efter det så drog jag till Norpan, riktigt härligt pass med henne
idag med, lycklig Klara.
 
Annars har jag precis fått hem en hund som jag ska ha hand om fram tills
söndag eller måndag. Lady heter hunden och är min klasskamrats hund.
Ska allt bli intressant hur det kommer gå, vilket kommer att bli bra men
beror ju på självklart hur Zingo hanterar detta med.
 
Han gömde sig baom soffan väldigt snabbt så antar att det kommer
dröja en stund innan han kommer att våga sig in i huset, lika bra att ge det
lite tid helt enkelt.
Snart dags för den lilla kvällspromenaden innan sänggång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0