Nu jädra ska det gå!

Nu jävlar är den underbart redigt goa känslan tillbaka. Dagens tenta kändes otroligt
bra så nu blir dte att invänta resultatet, för sabbas det en gång till ja.... då finner ni 
mig i husgrunden. Nä men kommer sitta hårdpluggandes inför nästa tenta som är 
den 11 Maj. 
 
Var redigt besviken på mig senast jag skrev tentan som jag skrev om idag, har aldrig
varåt så jädrans besviken på mig själv som efter den. 
 
För övrigt så blev alla bilderna klara under gårdagen ifrån unghästhoppning som var
på Kungsbacka Ridklubb under den 1 Maj. Bilderna finns att ses på www.klarasfoto.se.
För övrigt är kamerabatteriet full laddat och minneskorket sitter tomt och klart i kameran
inför morgondagens fotografering på hör och häpna en islandshäst tävling i Kungsbacka. 
 
Lika bra att test på och fota en ny gren inom ridsporten. 
Dressyren är ju lite böckig att fota då man får tänka betydligt mer på skärpan, vilket 
fokus man ha till bilden och vilken vinkel och liknande. 
Hoppning är det mycket skärpa som måste stämma, hästens placering över hindret 
när man fotar och liknande. 
 
Men islandshäst, ja den delen kan jag berätta mer om senare efter morgondagens fotning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0