Först inlägget för 2014

då välkomnar jag in er till min blogg för detta året (2014)
 
Har haft fullt upp de senaste 5 dagarna, vilket har resulterat till noll aktivitet här. Det är i och för 
sig bra så datorn tar en helt tid av mig. Nog om det det, har tragit igång med brevidgångar på
Sahlgrenska akuten. Det är lärorikt men ack så mycket information att försöka placera någonstans
i hjärnan. Vissa saker fastnar bättre än de andra. 
 
Idag och i morgon är det vilodagar från jobben och stor fokus läggs istället på på två arbeten som är
kvar inom kursen som avslutas om två veckor (ledarskap & organisation). Får även ett trevligt besök 
av mamma och lillsyrran med blir god mat och gräddtårta, inte fel. Allt detta för att jag blir 23 år i morgon.
 
Ni får helt enkelt ha en trevlig dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0