Ledig dag

En ledig dag efter helg jobb och veckojobb och vad gör jag då?
Jo jag slänger en massa kassar med papper, plast, burkar och mer där till. Nu är altanen redo för att snyggas till, jo jag vet varför i juli? mycket handlar om att ingen har sparkat mig i baken, haft fullt upp med fotande och bildredigeringar, skolan eller arbete. Men nu händer det. Under veckan ska jag försöka skura rent och plocka ner dynorna så att jag kan sitte utomhus och njuta av värdet. 
 
Byrålådorna och garderoberna har fått sig en rensning, upp delat i tre högar. En hög ska skänkas, en till garaget och en ska slängas. Samt en jacka som jag ska lämna till moster så kan hon fixa dragkedja och sälja vidare den då den är för stor för mig för övrigt med. Det hela slutar med att jag får ner alla min nuvarande kläder som ska behållas i byrån. 
 

Denna blomman får jag bjuda på då jag lyckas hålla mina blommor vid liv. Underbart vackra är de i blomlåderna runt altanen och på framsidan av huset. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0