Härligt flow!

Nu jädrar händer det saker, dagarna flyger förbi med hjälp av arbetet med C-uppsatsen. 
På lördag 8.00 är deadline och jag inväntar nu det sista som ska uppdateras ifrån henne
jag skriver med. Sedan är det bara att börja förebereda opponentskapet som kommer
ske i Halmstad den 28 Maj. 
 
För övrig så är det snart dags att räkna ner det sista halvåret som är kvar innan Examens dags.
Både läskigt men kul, ska klara det nationella provet för att få legitimationen under hösten.
Är jag godkänd där så är jag legitimerad sjuksköterska i januari månad. Säger bara det 2½ år
har verklige gått fort. 
 
Inte minst med allt ovanstående så är tränings flowet igång. Sakta men säkert håller jag på
och bygger upp mig själv i både styrka och konditionen. Idag blev det 6 km runda med 
mycket branta backar och detta gjorde i PW/jogging i loppet av 60 minuter. Något mör i
benen sedan styrkepasset på gymmet igår. Allt för väl så blev det även att träna ryggen och 
var kunde inte vara bättre än att köra trimmen, med den så får ryggen verkligen arbete för
att kroppen ska hålla sig rak. Nu är jag väl förkänt en härlig kväll med avkoppling. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0