Opps. En tid i mellan

Som sagt, praktiken har tagit sin tid och skoluppgifter hit och dit. 
Sitter nu här åter igen efter litet upphåll ifrån bloggen, så är det när praktiker tar ens tid på dagarna ihop med skolarbeten som är upp till. För stunden står två banankakor i ugnen och gottar till sig under tiden som jag har skickat iväg 16 bilder som en person beställde av mig igår. Måste ändå säga att i år har försäljningen av fotade bilder gått bättre än jag trott. Dock ska jag lägga på ett högre kål nästa år och försöka få mycket mera inbokade fotograferingar samt åka ut på tävlingar. Det ända som kan vara en liten nackdel är att jag då är färdig sjuksköterska och går då förhoppnings vis på fast schema, så ska försöka knepa ihop detta samt även kunna få in tävlingar med folkrace bilen. Klara klarar allt som de säger och jag trivs med att ha saker att göra så vad blir då inte bättre?
 
För övrigt så gör jag sista dagen av tre veckors praktik inom psykiatrin, har varit på en lugn psykos avdelning och har trivts bra (hör och häppna, trodde jag skulle vantrivas). Som olika saker kan ske så skapade praktiken mig en del känslomässiga svårigheter, dock som jag behövde. Det hjälpte mig att börja bearbete klart en del av min uppväxt som jag upplevt har varit mycket jobbig till att börja förstår sammanhangen i det hela. Vilket kan sägs att praktiken har hjälpt mig en bra bit vidare i min verklighet. 
 
Helgen kommer att spenderas ihop med min mor, kör upp till henne direkt efter semiariet på fredag. ska även till optikern då och prova ut nya bågar då min älskade röda bågar tappar färg så fick reklamera dem. varit uppe en sväng under sommaren redan för att kolla ut ny men inget som föll mig i smaken, som tur är har optikerna och hennes medhjälpare verkligen letat efter ett par nya bågar under optikmässan i Stockholm. Återstår att se vad det blir för andra båger här näst. För övrigt så bjuder lillsyrran och hennes sambo på middagen under kvällen och lördag morgon blir det ett gympass med syrran på hennes jobb. 
 
Nog om detta, ni får ha en trevlig kväll. 
 

Fotade denna bilder för ca 3 veckor sedan, dels för att säga farväl av de två fina grabbarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0