En stor kopp te.

Så skönt att bara slå sig ner en stund med en stor kopp te. Kunna koppla av en liten stund innan det blir dags att dra igång den första inlämningsuppgiften som ska vara inne den 29/9. Bara bita ihop och skriva uppgiften om en kvinna med oklara bröstsmärtor, hur man ska bemöta henne etiskt och enligen lagens delar. Ni hör hur det låter. Blir att älta ner mig i lite vetenskapliga artiklar och litteratur. 
 
I morgon blir det skolan igen och då första lektionen i akutmedicin, föreläsningen handlar om Chock och multipelorgansvikt. Ska bli riktigt intressant men också mastigt. 
 
Men nu fortsätta med min härliga kopp vanilj te och kolla på greys anatomy innan jag slår fingrarna bort tagenbordet och startar skoluppgiften. 
 
Greta, Kollegans hund som jag fotade i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0