Folkrace :)

Vädret har verkligen varit vairerande idag, allt ifrån regn, molning till lite solsken. Klagar inte, har varit helt okej med tanke på att jag hjälpte till som flaggpost på dagens Folkractävling på hemmabanan, som är Förlandabanan. Dagens tävling flöt på otroligt bra och fort, en rödflagg heat då 4 bilara fick stopp på samma ställe, annars är allt gått riktigt smärtfritt. Prisutdelning och anbuden var klara vid 15 tiden vilket är rekord då näst intill alla tävlingar avslutar finalerna runt 15 tiden. 
 
Hjälpte till att lasta en bil som garagekompisen vann hem på bud, blev även att de kom förbi mitt hem. De har alltid undrat vart jag bor och hur jag bor så nu fick de chansen och tog den, passade även på att bjuda dem på lite hemlagad med upptill. De körde hemmåt för ca 2 timmar sedan och har sedan dess spanat in Kür dressyren från EM Göteborg och städat lite i köket samt lyckats samla ihop disk till en maskin. 
 
Under kvällen kommer jag även att anmäla mig till folkrace tävling den 9 september som går av stapeln på Annebergsbanan i Varberg. 
 
Gammal bild ifrån när jag tävlade min först juniortävling 2007
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0