Äntligen framme!

Startade resan i morse med mamma och Sven vid 06:30. Plockade upp Clara i Stenungsund och sedan Elin i Göteborg. Väl framme på Landvetter så strulade incheckning, med hjälp av personal gick det äntligen vägen. Väl genom säkerhetskontrollen blev det lite frukostfika och kolla igenom taxfree. 
I taxfree såg vi dessa läclra flaskor.
 
Flyget till Frankfurt gick snabbt och behändigt (1h 20min). Blev en lite längre paus på ca 1,5h innan det var dags att stiga på nästa plan till Orlando. Det var allt en lång och riktigt dryg flight på nästan 10 timmar. mycket mat av olika varianter och mycket dricka som erbjöds under hela flygturen. 
 
Här var ena materbjudanet. 
 
Startade den lång resan med att kolla på film direkt.
 
Bilden säger i stor sett allt. 
 
några försök med att sova under resan. 
 
Den största utmaningen som jag fått på denna resan är att köra runt familjen i hyrbilen. Första gången som jag köra bil utanför Sverige och då blir det i USA. Lite rädd var jag allt men ack vad många filer, otroligt lätt köra fel och förlängt då skyltningarna inte alltid är de bästa. Blev många att vända tillbaka så jag körde för långt i vissa korsningar för att komma fram till resorten. 
 
Ska nu avnjute ett glas baylis inna sängen. 22:00 är klocka nu medan ni har 04:00 i sverige
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0