Underbart solsken

Solen skiner och jag njuter verkligen av varende minut jag kan få av den. Samtidigt kan jag gå runt på tomten och njuta av alla vackra blomster upp till. 
 
Igår for jag iväg och hjälpte en kollega när hon skulle iväg på tävlinga med sitt sto. Passade på att vara hästskötare år henne och hästen som en break från uppsatsen, altidg fel och härligt var det. Evigheter sedan jag befann mig på en hästtävling. Aldrig fel att stilla hästabstinensen samtidigt :)
Lyckades få en härlig solbränna i ansiktet på köpet med.
 
Idag har huset blivit städat, altanmöblerna är skurade och lyckats hitta lite fler saker som Marie kanske kan ta över, återstår att se. Inväntar nu att Marie, Felicia och Krille ska anlända hem till mig. Blir en soliga dag med grillat och förhoppningsvis första middagen på altanen för i år med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0